zaterdag 17 juni 2017

Daar zit muziek in

Hallo  allemaal  ik kwam dit knipvel tegen toen ik aan het opruimen was het is al een heel oud  model  voor een schommel kaartje ik dacht die kan ik wel mee laten doen bij   http://de-egel.blogspot.nl/2017/06/juni-challenge-35.html het thema is muziek ik heb het op een mal van  MD geplakt en bij http://anreda.blogspot.nl/ vragen ze om van oud nieuw te maken    hij is niet zo  duidelijk  ik heb hem met mijn telefoon gemaakt    ik wens jullie nog een fijne dag groetjes Maartje

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart,Maartje.Mooi model en het plaatje past er mooi op.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Maartje, wat leuk dat je met deze muzikale schommelkaart meedoet aan de challenge bij De Egel. Hij is vrolijk en mooi, dank je wel voor je deelname.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Maartje,
    Heel leuk dit schommelkaartje, blijft een leuk model,
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje