zaterdag 7 januari 2017

Lekker aan de Thee


Hallo allemaal  op deze winterse dag heb ik lekker zitten knutselen  ik heb dit tasje opgepimpt de dames zitten lekker aan de thee het plaatje is van internet de mal achter  het plaatjes is al een oudje ik heb er wat steentjes opgeplakt  het achtergrond papier komt uit een blok van de axion evenals het kant en de taart mal ik wil het mee laten doen bij   http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2017/01/challenge-01-alles-mag.html
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   gebruik steentjes  ik wens jullie een gezellig weekeind groetjes Maartje

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en gezellig kaartje Maartje. Super gedaan!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het tasje prachtig Maartje, leuke details en zo mooi afgewerkt
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dit kaartje Maartje...de dames zitten lekker te theeleuten...hele mooie pastelkleurtjes gebruikt...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi en gezellig kaartje of moet ik kaart zeggen, want als ik zo naar de mallen kijk die je gebruikt hebt, is het volgens mij een hele grote kaart. een A5-je zeker?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo als je tasje opgepimpt heb.
    Mooi papier leuk zo met het plaatje.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje! Altijd heerlijk zo samen thee drinken hihi. Ik doe dat in ieder geval erg graag.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maartje wat een hele mooie romantische dameskaart ook de kleurtjes vind ik super en prachtige details zijn er verwerkt op de kaart toppie !!
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig tasje heb je gemaakt, Maartje...dat zijn altijd leuke dingen om een cadeautje in te verpakken.
    Leuk dat je meedoet met de AnMa Creatief challenge!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt Maartje ... heel mooi van kleur ook !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje