donderdag 8 oktober 2015

Tjoeke tjoek daar kom ik aan

Hallo allemaal ik zit nog een beetje hoestend en proestend achter mijn computer  heb de halve week in bed gelegen  maar wil toch even dit kaartje plaatsen dat ik al eerder gemaakt hebt  bij   http://creapaleis.blogspot.nl/ is een zoontje geboren en het thema van de challenge is  hoera een zoon   dit is mijn bijdragen  het kaartje is al een oud model  ik had het al heel lang liggen  maar wist niet wat ik er van moest maken  maar door het bloggen ben ik op dit idee gekomen  vind het zelf wel erg leuk ik heb ook een meisjes kaart gemaakt   groetjes maartje

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en lieve babykaart,Maartje.Een schattige plaatje en een origineel model.Heb dit nog niet eerder gezien.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnig leuke geboortekaart Maartje! Dit is toch zo leuk voor een jongen :) Wat naar dat je zo ziek bent :( Heel veel beterschap!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhh wat een lief babykaartje Maartje, heel mooi in de vorm van een locomotief!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow Maartje wat een super leuk babykaartje....zo schattig het locomotiefje met die 2 wagonnetjes....SCHITTEREND...
    en beterschap met je verkoudheid...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker een leuke kaart. Dit is echt iets om leuk op de babykamer neer te zetten en er heel lang van te genieten.
    Gelukkig knap je weer op. Het heerst volgens mij nogal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart orgineel model.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje ,superieur model en ja tegenwoordig komen de kleintjes niet alleen meer met de ooievaar he'.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje