dinsdag 5 februari 2019

Poppenkleertjes

Hallo allemaal  dat is een tijdje geleden dat ik een berichtje  geplaatst  heb  ik had al een tijdje  last van mijn gal en die is er nu uit gehaald dus had ik niet zo veel puf ik heb jullie wel gevolgd en zo nu en dan een berichtje achter gelaten  ik heb wel wat gebreid  en gehaakt  zoals deze poppenkleertjes en ook wel wat kaartjes geborduurd maar die moet ik nog afmaken  ik hoop weer wat meer energie  te krijgen  ik wens jullie nog een gezellige dag  groetjes maartje

5 opmerkingen:

  1. Blij dat je opgeknapt bent Maartje 👍
    Prachtig gehaakt setje 😍
    Fijne avond ... lieve groet Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Maartje,
    Ik miste je al, heel veel beterschap!
    Schattige poppenkleertjes heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb je het achter de rug. Nu lekker rustig aan doen. De pop heeft schattige kleertjes gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maartje, dat is niet niks, je gal verwijderd. Heel veel beterschap en hopelijk ga je je snel beter voelen. Leuke kleertjes heb je gehaakt voor de pop, knap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maartje veel beterschap
    en wat heb je hele mooie kleertjes gehaakt en gebreid voor de pop toppie gedaan
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje