maandag 15 februari 2016

De Huwlijks klokken luiden

Hallo allemaal ik heb nog maar eens een  trouwkaart gemaakt het patroon komt uit een  ouder  hobby dols boekje het plaatje is ook al oud maar ik vind het nog altijd leuk  ik wil het mee laten doen bij
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/ het thema is borduuren  laat dit nu een van mijn liefste kaarten zijn om te maken  dus dat komt goed uit
http://anreda.blogspot.nl/2016/01/challenge-januari-februari-en-uiteraard_85.html hier is het thema een nieuw begin  ik wens jullie nog een fijne avond groetjes Maartje

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat een mooie kaart met schitterend borduurwerk! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij KIC! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maartje,
    wat een super mooi borduurkaartje
    knap gedaan hoor !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Maartje! wat een mooie kaart. prachtig patroon. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi trouwkaartje maartje wat een moie zachte kleurtjes en ook het borduurwerkje is weer fantastisch mooi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaau wat een prachtige kaart .Prachtige geborduurd
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend wat is dit een mooie kaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige huwelijkskaart met prachtig borduurwerk en een heel chique plaatje. Top gedaan Maartje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje