zaterdag 12 december 2015

Een vogel in de sneeuw

Hallo allemaal hebben jullie de kerstkaarten al klaar  ik wel  morgen ga ik ze schrijven   ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet zo veel reageer maar ik ben een paar dagen weg geweest naar Valkenburg  met mijn man wat hebben we genoten   het was zo mooi  maar nu moet ik toch weer aan de slag  want ik lig een beetje achter  dit kaartje doet mee bij   http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/
kerst in niet traditionele kleuren    ik wens jullie nog een fijne dag  groetjes maartje

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Maartje, een héél mooi patroon, prachtig geborduurd.
    Ook het plaatje staat er prachtig bij.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Heerlijk toch een paar daagjes er tussen uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Maartje,
    mooi borduurkaartje en prachtig plaatje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Maartje mooi geborduurd
    Fijne zondag
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Maartje! Wat leuk dat je zo genoten hebt met jouw man! Heerlijk even ertussenuit ;) Ik heb inmiddels twee derde van de kaarten verstuurd. De rest zal ik denk ik dinsdag versturen.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Maartje ! Erg fijn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt hoor en heerlijk dat je naar Valkenburg bent geweest! Mooi daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart,Maartje met het prachtige borduurwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maartje
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Je kaartje is prachtig in deze winterse kleurtjes.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Maartje
    Wat een mooie kerstkaart, mooi patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maartje wat een prachtige kaart. Dit is een favoriet plaatje van mij. Je kaart is supermooi geworden. leuk zo met de borduurwerkjes. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje