zaterdag 28 november 2015

Hier knap je vast van op



Hallo allemaal bij het noor blog hebben ze een leuke uitdaging  voor een mercidoosje  ik heb het patroon  gevraagd  en ben aan de slag gegaan  erg leuk om te maken  ik heb er nog geen chocolade in gedaan  dat doe ik pas als ik het weg gaat geven   ik heb het gemaakt  om iemand beterschap te wensen  dan is dit wel  leuk om te geven   ik wil het mee laten doen bij
http://noortje-design.blogspot.nl/2015/10/noor-design-challenge_30.html mercidoosje
http://wlvc.blogspot.nl/2015/11/challenge-nr-58-en-random-winnaar-57.html  beterschap
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/   een creatie
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/11/bye-bye-challenge-en-de-winnaar-van.html  alles mag ik wens jullie een gezellig weekeind groetjes Maartje

12 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Maartje,
    mooi dit kaartdoosje,
    prachtig van kleur!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Maartje! Zeker weten dat je opknapt als je zoiets moois mag ontvangen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een prachtige creatie Maartje.
    Leuke materialen gebruikt.
    Hier knap je zeker en vast van op.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie,Maartje en een mooi plaatje.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi en lief zoals je het patroon uitgewerkt hebt Maartje.
    Als zieke is dit echt iets om van op te knappen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Maartje....hier knap je zeker weten van op. Prachtig...en gevuld is het nog lekker ook....Dankjewel voor deelname aan onze challenge van WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze creatie Maartje....prachtige accentjes erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een originele creatie. En het klopt ook helemaal, het is geen kaart, maar een echte creatie! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.

    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan Maartje!!!
    Daar gaat een zieke vast van opknappen!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het modelletje al op verschillende blogs zien voorbijkomen, erg leuk !
    Je hebt er een mooie uitwerking van gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je daar niet van opknapt dan weet ik het ook niet meer, erg mooi gedaan, gr. Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is inderdaad een mooi opknappertje!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje