zaterdag 3 mei 2014

Simpel en met knopen



Vandaag eens een cas kaartje gemaakt met de stamp up stempels  een lintje en een knoop met een touwtje erdoor en nog twee knoopjes  ik wil het mee laten doen bij http://duymelot.blogspot.nl/p/wedstrijd-mei-2014.html   maak een simpel kaartje
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   gebruik knopen
http://www.cardsandscrap.nl/2014/04/uitdaging-209.html  daar vragen ze ook knopen   zo dat is drie vliegen in een klap   ik wens jullie een fijn weekeind  morgen is mijn man jarig dus dat wordt druk groetjes Maartje

8 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart Maartje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Maartje, ik vind hem een beetje oosters...uit het sprookje van 1000 en 1 nacht, héél mooi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitwerking.
    Heel mooi gemaakt Maartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje is het geworden, Maartje!! Superleuk zoals je de knoopjes hebt verwerkt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Kijk dinsdag even op ons blog voor de nieuwe uitdaging, die is ook weer zo leuk!
    Het zou gezellig zijn als je dan weer meedoet!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart met knoopjes!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart. Lekker strak en mooie kleuren. Dank je wel voor het meedoen aan de CAS Challenge bij Duymelot!
    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje