zondag 18 mei 2014

PROOST

Goede avond allemaal ik hoop dat jullie ook zo van het mooie weer hebben genoten  toen ik de uitdaging bij  http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ besloot ik gelijk nog zo,n leuke flessen hanger te maken  ik vind ze zelf zo leuk  ik heb de label beplakt met craft papier om hem ook mee te laten doen bij  http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/    de mallen zijn van joy een plaatje er op geplakt  houten  vogeltjes   een strik en tenslotte nog twee knoopjes dit is het weer voor vandaag groetjes Maartje

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit Maartje en het maakt zo je fles tot een leuk kadootje. Leuk met de strik en de knoopjes...supers.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het heel leuk om een flesje lekkers cadeau te krijgen/geven Maartje, mooi gemaakt, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het hele weekend al van het mooie weer genoten na al die stortbuien van vorige week, heerlijk buiten.
    Je flessenlabel vind ik heel mooi gemaakt, welke man is hier nu niet blij mee!!! Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Maartje
    prachtig is je flessenlabel heel mooi gedaan
    moet fijn zijn om zo een fijn kadotje te ontvangen
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt. Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Maartje,
    prachtig deze flesssenhanger!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende flessenhanger Maartje, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Maatjes, een prachtige flessenhanger. Leuk dat je mee doet bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een leuk idee Maartje, mag ik die onthouden?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje