donderdag 8 mei 2014

Kaart spelletje

Hallo allemaal  het regent hier en ik dacht laat ik nog maar een kaartje maken  het borduurpatroon is weer uit een hobbydols boekje   maar ik heb het aangepast naar de schets van http://creative-cutting-challenges.blogspot.nl/    zoals jullie mischien opgemerkt hebben is mijn  blog een beetje veranderd ik ben nog steeds bezig en het is nog steeds niet naar mjin zin ik ben er niet zo,n ster in  ik ben bang dat ik mijn blog helemaal kwijt raak  dus als ik verdwenen bent dan weten jullie waar het aan licht ha ha  groetje Maartje

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee ;Is wel gaaf.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HoiMaartje, een mannenkaart met borduurwerk zie je niet zo snel, maar hij is prachtig hoor.Mooi gedaan.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje
    leuk je blog zo ingericht
    en wat een prachtig mannenkaart
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart Maartje. Ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ER staat stoer op je kaart, maar hij is ook stoer erg mooi.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart met kaarten.
    Het borduursel staat er ook erg leuk bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere en bijzondere kaart Maartje. Leuk dat je meedoet bij CCC.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Maartje en leuk dat je mee doet met de uitdaging bij CCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje