zaterdag 22 maart 2014

Spring in het veld

Dit kaartje heb ik gemaakt met de digi die ik gewonnen hebt bij een hoop inspiratie blog voor mijn kaartje van de week  ik heb het niet zelf ingekleurd  maar mijn oudste kleindochter doet  het graag zelf ben ik er niet zo,n ster in  ik heb  voor de achtergrond een dutch doobado mal gebruikt   die vind ik erg fijn om te gebruiken     strik knoopjes en blink blink vragen ze bij       http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ik heb er ook nog bloemen op gedaan en dat vragen ze bijhttp://hobbyvisiondt.blogspot.nl/en bij http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/ vragen ze dat ook  ik hoop dat het nu wel goed is  wandt er moet ook een stempel op  groetjes Maartje

14 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart Maartje, ik vind hem geweldig mooi, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat een mooie kaart, met een mooie bloementoef erop.
    gezellig dat je meedoet bij de uitdaging van DSCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje, mooie bloemen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Maartje, en heel leuk dat je meedoet bij DSCC. Veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met leuke stempel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Maartje ,
    heel mooi kaartje met leuke stempel
    ook je andere kaartjes zijn prachtig gemaakt
    Lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart.
    Leuke kleuren heb je ook gebruikt.

    Groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat dit een kaartje gemaakt is door oma en kleindochter. Wat lief dat ze dat afdrukje voor je wilde kleuren Maartje. Jij hebt er vervolgens een mooie vrolijke kaart mee gemaakt, complimentjes voor jullie allebei, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet bij de challenge bij HH- Challengeblog
    Groetjes Marja
    http://marja60.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie, vrolijke kaart! Leuke details heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er weer super uit hoor Maartje. Heel mooi gedaan en complimenten voor je kleindochter...heel mooi gekleurd. Leuk dat je meedoet bij DSCC en succes. groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Maartje. Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij DSCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart bedankt voor je deelname bij DSCC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje