woensdag 6 november 2013

koffiepot

vandaag heb ik deze koffiepot gemaakt ik wil hem mee laten doen met het http://wlvc.blogspot.nl/ 
ze vragen maak iets dat met thee of koffie te maken heeft  in vintage  dus dit patroon van een koffie pot had ik nog ik heb er wat roosjes pareltjes en een lintje op gedaan het papier van de koffiepot is vaneen al oud blok van tilda verder wat  leuke plaatjes  uit een blok bij de axtion  ik hoop dat het er mee door kan


                                                                   hier nog een  paar foto


van dichtbij

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat ziet deze koffiepot er schitterend uit en wat een leuk patroon is dit, toppie.
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor,een leuk ontwerp en supermooi gemaakt
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel gezellig uit, jammer dat er niet echt koffie uitkomt hè?! Groetjes Nicole ( WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief toch dit modelletje.....het is echt heel schattig om te zien. Super!
    Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke en mooie creatie en het ziet er gezellig uit.
    gr van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt Maartje, ziet er supermooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gemaakt Maartje.

    groetjes Henriëtte (wlvc)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie theepot leuk gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje