dinsdag 6 augustus 2013

6-8-2013 Varen door mooi Drente

hallo allemaal dat is lang geleden  dat jullie wat van mij gehoord hebben ik ben nog steeds aan het varen   ik lig nu in meppel en heb  hier nu internet  en stroom dat is niet overal zo  ik heb jullie wel steeds gevolgd maar kon  geen berichtjes sturen ik vind jullie wel moedig om met deze warmte  zulke mooie creatie,s te maken en op internet te reageren  ik ben op dit moment niet zo crea  heb het te druk met al het mooi,s van nederland te bekijken ha ha ik wens jullie allemaal nog veel plezier en over 4 weken ben ik weer thuis en kan ik weer lekker lang blogger  hartelijke groetjes van mij

5 opmerkingen:

  1. GENIET nog van de 4 weken vakantie Maartje.....ze zijn zo om.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maartje,

    Lijkt me heerlijk met dit weer op het water.
    Geniet er maar van.
    De 3 maanden zijn bijna alweer om, wat gaat de tijd toch snel.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn nog eens van je te horen Maartje!
    Ik zou zeggen geniet ze nog maar,
    mijn vakantie zit er bijna op ...
    Lieve groetjes uit Frankrijk, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi maartje,
    wat een heerlijkheid zoveel te varen!
    Geniet ervan, knutselen kan altijd wel weer!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er nog maar lekker van!!!
    Ik zou graag ook op je bootje willen zitten!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje