maandag 10 juni 2013

Een lekker ijsje

10 6 2013
hallo lieve blog maatjes  dit kaartje heb ik geborduurd met de nieuwe borduurmal die je op verschillende  manieren kunt gebruiken  ik heb hem nu voor de helft gemaakt   ik heb net even bij jullie allemaal gekeken en zag heel veel moois  ik kan op dit moment niet  zo erg reageren  want ik zit op onze boot en kan niet zo lang van internet gebruik maken  we liggen nu in Gouda  het is de bedoeling dat wij  er 3 maanden op uit trekken   richting Groningen    dus als het een beetje stil is op mijn blog weten jullie waar dat aan ligt  ik hoop dat het voor jullie een mooie zomer wordt hartelijke groetjes maartje 

4 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje Maartje. Heel veel plezier op de boot, wat heerlijk 3 maanden varen, ik hoop dat je veel goed weer tegemoet gaat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Maartje,
    wat een gezellig kaartje en het ijsje ziet er heerlijk uit!
    Mooi geborduurd!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje,

    Ik heb weer heel veel kaartjes gemist zie ik, hele mooie geslaagd kaartjes.
    En dit laatste kaartje is ook prachtig, leuk borduurpatroontje.
    Wat leuk drie maanden op reis met de boot,hopelijk hebben jullie mooi weer, want dat hoort bij watersport vakanties.
    Geniet ervan.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje