zondag 7 oktober 2012

luciferdozen

hallo  hier ben ik weer eens de zomer is voorbij en ik ga me nu weer wat meer met mijn hooby bezig houden  wij hebben heerlijk genoten van het water maar nu gaat de boot op het droge  en is het uit met de pret  deze luciferdozen heb ik gemaakt met vinatrage plaatjes ik heb het een beetje afgekeken van plony zij maakt zulke mooie dingen daar kan ik niet aan tippen  maar ik zie nog meer mooie voorbeelden van jullie voorbij komen  ik kijk er altijd graag naar en nu ik weer wat meer tijd heb  ga ik jullie weer een berichtje sturen ik lees ook graag jullie reactie,s hartelijk bedank daarvoor  ik wens jullie nog een fijne avond en veel knutsel plezier tot kijk groetjes maartje

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bij bent Maartje en woww, wat een mooie luciferdoosjes. Wat is het toch leuk om te doen hè en het is ook genieten om er naar te kijken. Ben benieuwd wat je volgende creatie gaat zijn....tot dan.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij leuke doosjes gemaakt Maartje.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie doosjes Maartje.

    En bedankt voor je leuke reacties.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Maaartje,
    wat fijn dat je er weer bent,
    wat heb je leuke doosjes gemaakt in vintagestijl!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maartje,
    wat een chique luciferdoosjes, hartstikke leuk gemaakt
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke doosjes!!!!!!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje