donderdag 28 juni 2012

hallo lieve bloggers hier ben ik weer even ik heb jullie wel allemaal gevolgd maar kon geen berichtjes achter laten ik zag heel veel mooi,s voorbij komen jullie doen goed je best  ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat reageren soms niet lukt v.a maandag ben ik weer onder weg met de boot en niet overal is de ontvangst even goed  ik wens jullie allemaal een heel fijne vakantie en mischien tot gauw als het lukt laat ik wat van mij weten  ik heb deze rompertjes gemaakt naar een voorbeeld van Joke Terstege

9 opmerkingen:

  1. Hallo Maartje,
    Wat een LEUKE rompertjes zijn dit ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maartje,
    Wat een schatjes zijn dit ik ga gelijk even zoeken of ik daar een patroontje van kan vinden ik ben er nl. weg van.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Maartje,
    leuk om kado te doen!
    Heel erg mooi gemaakt!
    Groetjes van Daatje en geniet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mam

    Ik had ze al in het echt gezien,ze zijn echt harstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig zijn ze, wat is het leuk om dit te maken hè. Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Maartje

    Schattig zijn je rompertjes en heel mooi en vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie rompertjes heb je gemaakt, leuk als kraamcadeautje.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn gewoon prachtig de kaartjes,
    heel speciaal .... en zo fijn afgewerkt!
    Groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zijn ze geworden zeg ! een leuk idee .
    gr Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat jullie de moeite nemen om een berichtje te schrijven ik vind dat heel erg fijn bedankt ervoor hartelijke groetjes Maartje